PL PLN
Darmowa dostawa zamówień od 149,00 zł
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

 §1 Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady i tryb zawierania z Klientami Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego zubizoo.pl

1.2. Każdy Klient z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z usług Sklepu zubizoo.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.

1.3. Podmiotem prowadzącym Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym zubizoo.pl, jest Proecom sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi Aleja Pamięci Ofiar Litzmannstadt Getto 3, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr. KRS 0001041965 REGON: 525578586, NIP: 726-269-86-72, kapitał zakładowy 50.000 złotych.

1.4. Definicje

  1. Dzień roboczy – dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  3. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  4. Newsletter – usługa elektroniczna pozwalająca na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Klienta adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Sprzedawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.
  5. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany z jej działalnością gospodarczą.
  6. Konto – konto klienta w Sklepie, w ramach którego są gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  7. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  8. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  9. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  10. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  11. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym zubizoo.pl. 
  12. Sprzedawca – Proecom Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi 91-859 Aleja Pamięci Ofiar Litzmannstadt Getto 3, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr. KRS 0001041965 REGON: 525578586, NIP: 726-269-86-72, kapitał zakładowy 50.000 złotych.
  13. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  14. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  15. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.
  16. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zawierającą Umowę Sprzedaży lub korzystająca z Usługi elektronicznej.
  17. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

 

§2 Usługi Sklepu internetowego zubizoo.pl

2.1. W ramach Sklepu Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną produktów dostępnych na stronie internetowej zubizoo.pl na terenie Polski oraz świadczy na rzecz Klientów dodatkowe usługi związane ze sprzedażą takie jak: doradztwo oraz obsługa transakcji.

2.2. Produkty prezentowane na stronie Sklepu są wolne od wad fizycznych i zostały legalnie wprowadzone do sprzedaży na polskim rynku.

2.3. Cena Produktu prezentowana na stronie Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena ta nie zawiera kosztów dostawy.

2.4. Zakładanie konta

2.4.1. Założenie Konta przez Kupującego jest opcjonalne i dobrowolne. Zamówienia można składać bez zakładania Konta i bez logowania.

2.4.2 Założenie Konta jest darmowe. W celu założenia Konta, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres e-mail, adres dostawy oraz w przypadku Przedsiębiorcy – dane do faktury z numerem NIP (nieobowiązkowe w przypadku osób fizycznych).

2.4.3 Logowanie do Konta odbywa się przez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

2.4.4. Klient ma możliwość bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto kontaktując się ze Sklepem.

2.5. Zasady składania zamówienia. W celu złożenia Zamówienia należy:

2.5.1. Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,

2.5.2 Po zakończeniu wybierania Produktów wejść w Koszyk i kliknąć „Realizuj zamówienie”,

2.5.3 Zalogować się na Konto lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji,

2.5.4 W przypadku zalogowania się na Konto – wybrać jeden z dostępnych sposobów dostawy i płatności, a jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu oraz wybrać jeden z dostępnych sposobów dostawy i płatności,

2.5.5. Kliknąć przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”,

2.5.6 Opłacić Zamówienie, zgodnie z wybraną metodą płatności.

 

§3 Warunki zawarcia umowy sprzedaży

3.1. Złożenie Zamówienia następuje po przejściu wszystkich kroków opisanych w §2 pkt. 2.5, w tym po jego opłaceniu w całości, z zastrzeżeniem wyboru przez Klienta płatności przy odbiorze, w którym to przypadku do złożenia Zamówienia dochodzi przed opłaceniem Zamówienia.

3.1.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje z chwilą złożenia Zamówienia, z zastrzeżeniem wyboru przez Klienta płatności przy odbiorze, w którym to przypadku do zawarcia Umowy Sprzedaży dochodzi z chwilą opłacenia Zamówienia.

3.1.2. Niezwłocznie po złożeniu Zamówienia, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie Zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma m.in. numer Zamówienia.

3.1.3. Zamówienie zostaje przekazane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu i opłaceniu. 

3.1.4 Wysyłka zakupionych Produktów następuje w terminie określonym na karcie Produktu, a dla zamówień składających się z wielu Produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach Produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą złożenia i opłacenia Zamówienia.

3.1.5. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności kartą płatniczą, przelewem online, czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

 

§4 Sposoby i terminy płatności

4.1. W Sklepie dostępne są następujące metody płatności:

4.1.1. Przedpłata - Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,

4.1.2. Przedpłata online – Płatność szybkim przelewem bankowym, BLIK, Apple Pay, Google Pay poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24

4.1.3. Płatność kartą płatniczą umożliwiającą płatności w Internecie: Visa i MasterCard, obsługiwane przez system płatności Przelewy24

4.1.4. Płatności odroczone oferowane przez serwis PayPo oraz P24NOW obsługiwane przez system płatności Przelewy24. Serwis Przelewy24 korzysta z szyfrowania SSL, które zapewnia ochronę oraz poufność́ danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantuje bezpieczeństwo zawieranych transakcji.

4.1.5. Płatności InPost Pay

4.2. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest: PayPro SA (serwis Przelewy24) – Podmiot świadczący Usługę na rzecz Użytkowników, z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014. Serwis Przelewy24 korzysta z szyfrowania SSL, które zapewnia ochronę oraz poufność́ danych przekazywanych drogą elektroniczną i gwarantuje bezpieczeństwo zawieranych transakcji.

4.3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem tradycyjnym, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w przeciągu 5 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży na rachunek bankowy: 10 1140 2004 0000 3002 8378 2413; Proecom Sp. z o.o. Aleja Pamięci Ofiar Litzmannstadt Getto 3, 91-859 Łódź. W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.

4.4. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowanych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu (w zakładce Dostawa i płatność).

 

§5 Sposoby i terminy dostaw

5.1. Dostawy Produktów realizowane są na terenie Polski.

5.2. Koszty dostawy Produktów są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy. Sprzedawca zastrzega prawo do zwolnienia Klienta z kosztów dostawy, o czym Klient jest każdorazowo informowany w Formularzu zamówienia.

5.3. W Sklepie dostępne są następujące metody dostawy:

  1. Kurier DHL
  2. Kurier DHL pobranie
  3. Punkty odbioru DHL POP i BOX
  4. Kurier InPost
  5. Kurier InPost pobranie
  6. Paczkomat InPost
  7. Kurier GLS

5.4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 5 dni roboczych, chyba, że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.

5.5. Termin dostawy liczony jest w następujący sposób:

5.5.1. W przypadku wyboru płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy,

5.5.2. W przypadku wyboru płatności ratalnej – od dnia powiadomienia Sprzedawcy przez kredytodawcę o zawarciu z Klientem umowy kredytowej.

5.6. Klient może odebrać Zamówienie osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym. Odbiór osobisty Zamówienia jest bezpłatny.

 

§6 Reklamacje

6.1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia Produktu, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Produktu lub charakterem braku zgodności Produktu z umową.

6.2. Jeżeli Produkt jest niezgodny z umową, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.

6.3. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.

6.4. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową.

6.5. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając specyfikę Produktu oraz cel, w jakim Konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.

6.6. Konsument udostępnia Sprzedawcy Produkt podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta Produkt na swój koszt.

6.7. Jeżeli Produkt został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Produktu z umową, Sprzedawca demontuje Produkt oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.

6.8. Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Produktu, który następnie został wymieniony.

6.9. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

6.9.1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z umową zgodnie z 6 pkt 6.3.;

6.9.2. Sprzedawca nie doprowadził Produktu do zgodności z umową zgodnie z 6 pkt 6.5-6.7.;

6.9.3. brak zgodności Produktu z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt do zgodności z umową;

6.9.4. brak zgodności Produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w 6 pkt 6.2-6.8.;

6.9.5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

6.10. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu niezgodnego z umową pozostaje do wartości Produktu zgodnego z umową.

6.11. Sprzedawca zwraca Konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.

6.12. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Produktu z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu z umową jest istotny.

6.13. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych na podstawie umowy Konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Produktów, a także w odniesieniu do innych Produktów nabytych przez Konsumenta wraz z Produktami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie Produkty zgodne z umową.

6.14. W razie odstąpienia od umowy Konsument niezwłocznie zwraca Produkt Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.

6.15. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6.16. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na następujący adres Sprzedawcy: FlexLS - Proecom Sp. z o.o. ul. Pass 20K Budynek nr 9, 05-870 Błonie. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sprzedawca zwróci Konsumentowi zwrot poniesionych, celowych kosztów wysłania wadliwego Produktu.

6.17. Przepisy dotyczące Konsumenta zawarte w niniejszym 6 stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

6.18. Sprzedawca całkowicie wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec Klientów nie będących Konsumentami.

 

§7 Odstąpienie od Umowy Sprzedaży

7.1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od momentu wydania Produktów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

7.2. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży Konsument może złożyć za pomocą formularza dostępnego po zalogowaniu się na Konto lub za pomocą poczty elektronicznej lub korespondencji pisemnej na adresy do kontaktu wskazane w niniejszym Regulaminie.

7.3. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na adres e-mail (podany przy zawieraniu Umowy Sprzedaży i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

7.4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

7.5. Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy Produkty, co do których odstąpił od Umowy Sprzedaży, niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktów przed jego upływem.

7.6. Konsument odsyła Produkty, co do których odstąpił od Umowy Sprzedaży, na własny koszt.

7.7. Produkty należy odesłać na adres: FlexLS – Proecom Sp. z o.o. ul. Pass 20K Budynek nr 9, 05-870 Błonie) wypełniając formularz odstąpienia od umowy (link).

7.8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów, będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów. Rozpakowanie i użycie filtrów wykraczają poza zakres konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów, gdyż użyte filtry nie mogą być zwrócone i ponownie użyte ze względów higienicznych i ze względu na ochronę zdrowia. W związku z powyższym zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszt użytych filtrów.

7.9. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktów, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Konsumentowi Produktów, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7.10. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

7.11. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7.12. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

7.13. Postanowienia niniejszego Regulaminu dotyczące prawa odstąpienia od umowy dotyczące Konsumenta, stosuje się także do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

 

§8 Usługi elektroniczne w Sklepie

8.1. Sprzedawca umożliwia Klientowi za pośrednictwem Sklepu korzystanie z następujących Usług elektronicznych:

  1. Zawieranie Umów sprzedaży w Sklepie,
  2. Prowadzenie Konta w Sklepie,
  3. Newsletter,
  4. Wystawiania opinii o zakupionych Produktach,
  5. Wyszukiwarka

8.2. Świadczenie Usług elektronicznych na rzecz Klienta odbywa się na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

8.3. Sprzedawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

8.4. Świadczenie Usług elektronicznych jest nieodpłatne.

8.5. Okres na jaki zostaje zawarta umowa:

  1. Prowadzenie konta w Sklepie – umowa zawarta na czas nieokreślony;
  2. Korzystanie z newslettera – umowa zawarta na czas nieokreślony;

8.6. Sprzedawca na bieżąco podejmuje starania mające na celu usuwanie wszelkich treści uznawanych za bezprawne.

8.7. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zasad wzajemnego szacunku i dobrego wychowania.

8.8. Wystawienie opinii przez Klienta jest możliwe po skorzystaniu z formularza umożliwiającego dodanie opinii na stronie Produktu w Sklepie.

8.9. Opinia o Produkcie może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych Produktów w Sklepie. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub pozornych Umów sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie.

8.10. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.

8.11. Klient, dodając opinię o Produkcie, zobowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem oraz dobrymi obyczajami.

8.12. Opinie mogą być udostępnione bezpośrednio na stronie Sklepu.

8.13. Sprzedawca zapewnia, że opublikowane opinie o Produktach pochodzą od jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt.

8.14. Opublikowanie opinii wystawianej za pomocą formularza dostępnego na stronie Sklepu wymaga wcześniejszej weryfikacji przez Sprzedawcę. Weryfikacja ta polega na sprawdzeniu zgodności opinii z Regulaminem, w szczególności na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca jest Klientem Sklepu, a w przypadku opinii o Produkcie na sprawdzeniu dodatkowo, czy zakupiła opiniowany Produkt.

8.15. W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy przez innych Klientów lub osoby trzecie, czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy dany Klient zakupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem Sklepu lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.

8.16. Zawartość każdej opinii zamieszczonej w Sklepie wyraża poglądy i opinie autora a nie Sprzedawcy.

8.17. Klient zobowiązuje się nie upubliczniać danych osobowych bez zgody osób, których dane te dotyczą bez wyraźnej ich zgody, chyba, że przepis prawa stanowi, że dane takiej osoby można upubliczniać bez jej zgody.

8.18. Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,
  4. zainstalowany program FlashPlayer.

8.19. Klienta obowiązuje zakaz zamieszczania treści o charakterze bezprawnym.

8.20. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych za pośrednictwem Sklepu można składać za mailowo na adres kontakt@zubizoo.pl

8.21. W wiadomości reklamacyjnej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj, datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.

8.22. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego.

8.23. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

8.24. OPINIE W SKLEPIE INTERNETOWYM - Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.

8.25. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.,

8.26. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.,

8.27. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.,

8.28. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.,

8.29. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

 

§9 Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców

9.1. Postanowienia niniejszego 9 dotyczą i tym samym wiążą wyłącznie Klienta niebędącego Konsumentem, a od dnia 1 stycznia 2021 r. i dla umów zawartych od tego dnia niebędącego także osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

9.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.

9.3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.

9.4. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia.

9.5. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży. Ograniczenie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, ma zastosowanie do wszelkich roszczeń kierowanych przez Klienta w stosunku do Sprzedawcy, w tym także w przypadku braku zawarcia Umowy Sprzedaży lub niezwiązanych z Umową Sprzedaży. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści. Sprzedawca nie ponosi także odpowiedzialności za opóźnienie w przewozie przesyłki.

9.6. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

 

§10 Postanowienia końcowe

10.1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.

10.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie następujące przepisy:

  1. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
  2. Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
  3. Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

10.4. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.

Sprzedawca zobowiązuje się̨ do ochrony danych osobowych zgodnie z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedawcy wyraża zgodę̨ na ich przetwarzanie przez Sprzedawcę w celu realizacji złożonego zamówienia. Kupujący ma w każdej chwili możliwość́ wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.

Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień przez Sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://zubizoo.pl/polityka-prywatnosci.html

10.5. Kontakt ze Sklepem:

  1. przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego,
  2. pocztą elektroniczną, na adres: kontakt@zubizoo.pl,
  3. w drodze tradycyjnej korespondencji na adres: Aleja Pamięci Ofiar Litzmannstadt Getto 3 91-859 Łódź
  4. telefonicznie pod numerem +48 222 92 57 47, w godzinach 9-17 od poniedziałku do piątku.